Ons laatste weekend in Florida, eigenlijk is het zelfs onze laatste volle dag. We denken nog niet in naar huis gaan, dus gaan we nog een lekker stuk fietsen gecombineerd met de Farmers Market Winter Garden. Nu willen we starten in Wintergarden en dan richting Clarcona Outpost / Clarcona Horseman’s Park, daarna weer terug naar de auto. We zijn lekker vroeg half tien geloof ik.

We parkeren in het Newton Park, ruim parkeren en direct wat natuur.

Ik heb alleen een kleine camera mee, dus kan wel wat landschap foto’s maken, in het riet ligt een jonge gator te genieten van de zon. Natuurlijk probeer ik hem wel op de foto te zetten :-)

Newton Park heeft een paar mooie piertjes aan Lake Apopka, het uitzicht is er mooi!

Een gator wandelt een stuk riet op, de Ibis ervoor vindt het prima.

Dan fietsen we naar de Farmers Market, dat is maar 3 minuten, daar zetten de fietsen op slot.

De sfeer is erg leuk op de markt, zo te zien hebben veel kraampjes dezelfde plekken!

Mandy en ik wandelen even door de vers markt, deze is zeer goed bezocht!

Het is een leuke local markt, echt wel een aanrader om eens te bezoeken!

Van vers tot handwerk, heel divers, zo wandelen we door de paden en te genieten.

Natuurlijk lopen we een stuk door downtown Winter Garden.

Daarna lopen we weer naar de fietsen.

We starten nu vanaf Winter Garden in de richting van Clarcona Outpost.

De West Orange Trail is een prachtig fietspad, we hebben deze kant al eens op gefietst in 2014.

De fietsroute is goed bereden, veel wielrenners maar ook gewoon dagjes mensen zoals wij.

De uitzichten zijn mooi, we rijden ook door stukken woonwijk maar altijd op het brede fietspad!

Hier fietsen we langs woningen aan het fietspad, altijd omringd door veel groen!

Bij de Clarcona Outpost eten we ons bij de Farmers Market gekochte croissants op, deze waren heerlijk! Daarna rijden we weer terug naar de auto.

Het weer werkt ook heel erg mee, tegen 12:15u zijn we weer bij de auto.

Daarna rijden we weer op huis aan. Tegen 13:00 liggen we weer in het zwembad :-) Dit houden we vol tot een uur of 17:00u dan gaan we naar binnen, even lekker douchen op het gemak.

Dan rijden we naar Kobé, daar hebben we afgesproken met Ron en Monique.

Het is weer gezellig en het eten is ook top. Na het eten gaan we naar Cold Stone Creamery voor een ijsje met ons vieren.. Poeh dan zitten we echt helemaal vol, het ijsje krijgen we ook niet op. Even over 21:00u nemen we afscheid van Ron en Monique, morgen vertrekken we in de avond naar Amsterdam. We vliegen om 19:50u via Atlanta naar Amsterdam, dus we hebben nog een relaxte laatste dag morgen. Weer een mooie dag gehad.

Vandaag gaan we naar Disney's Typhoon Lagoon, deze is pas rond 10:00u open dus doen we rustig aan.. Het is hier 16 mijl vandaan, dus geen haast :-) We ontbijten eerst, tegen halftien rijden we weg bij Tuscan Ridge. Het is 10:00 wanneer we parkeren op de parkeerplaats van Typhoon…
Omdat we vandaag laat vliegen ( 19:50u ) doen we rustig aan, na een koffie/thee begint Mandy met de koffers inpakken. Ik kijk even op het pooldeck.. Ik vul de pool helemaal bij voor Chelsea, dan is de pool helemaal klaar voor de volgende gasten. Tegen 09:30u rijden we naar…